dimecres, 10 de setembre del 2008

Trencadora de fruits secs

Trencadora d'avellanes, d'ametlles i pinyons feta de ferro pintat.
Es fa en dues mides; gran i petita.
Feta de manera totalment manual.

Cascadora de avellanas, almendras y piñones hecha de hierro pintado.
Se fabrica en dos medidas: grande y pequeña.
Producida de forma totalmente manual.



Avellanes, ametlles, pinyons...



trencadora avellanes ametlles pinyons fruits secs avellaner pagès el morell màquina trencar closca closques pagesos ramon gasull ribas
cascadora de avellanas almendras piñones frutos secos
tre

20 comentaris:

Anònim ha dit...

tinc unes finques amb ametllers, i m'agradaria tenir mes informacio sobre aquesta maquineta, i si es posible poder veure com funciona, vic a Lleida aprop de Cervera, de atotes maneres si em podeu indicar preu, quants quilos trenca, i suposo que no separa la closca de l'ametlla, jo evidentment que no es per negoci, si no per que soc un aficionat de l'ametlla torrada, i no tinc temps per trencarles.
Ramon 685033733

Ramon ha dit...

Bones,
ja m'han dit que heu parlat amb el meu pare per telèfon i ho heu aclarit.
És que li tinc el blog a mig fer...
Salutacions!

Unknown ha dit...

¿Podries dir-me on trobar aquesta maquina i el preu?
Gracies

Unknown ha dit...

Bona tarda,
Estariem interessats amb la trencadora de fruits secs. Com podem tenir més informació relacionada amb la trencadora?
Moltes gràcies

Ramon ha dit...

Bones,
si voleu una màquina d'aquestes el millor és trucar al telèfon que surt al mateix blog i us poseu en contacte amb nosaltres.
Moltes gràcies,

Ramon

Paqui Escoi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Paqui Escoi ha dit...

Bones,
Voldria saber si encara teniu disponibles les trencadores d'atmelles i els preus. He trucat al telèfons fixes i no contesta ningu.
Em podrieu trucar al 646567090

Unknown ha dit...

Hola bon dia, a mi també m'interessaria saber el preu d'aquesta trencadora? la que surt a la foto es la de tamany petit no?
m'agradaria saber els kg/hora que podria trencar la grossa!
i si en podríeu fer una tamany industrial?
gràcies i fins aviat us deixo el meu numero de telefon 616250210

Unknown ha dit...

us deixo el meu correu: marti.gifre@hotmail.com per si em poguéssiu enviar els planols de maquina o fotos i rendiments o el que sigui... gràcies i fins aviat! saluud!

Unknown ha dit...

Hola bon dia, a mi també m'interessaria saber el preu d'aquesta trencadora? la que surt a la foto es la de tamany petit no?
m'agradaria saber els kg/hora que podria trencar la grossa!
i si en podríeu fer una tamany industrial?
gràcies i fins aviat us deixo el meu numero de telefon 616250210

CARLES B ha dit...

Bon dia, hem podeu donar informació d'aquestes maquines? preus, rendiments...

Gracies,

carlesbartra@hotmail.com

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Bon dia. Voldria saber el preu de la trencadora petita.
El meu correu rescobarsolsona@gmail.com.
Gracies.

Iolanda ha dit...

Bon dia, vokdria saber el preu de la trencadora petita.També si seria possible comprar-la a través de la web.
Teniu algun video demostracio?
Gràcies
Ioldome@gmail.com

Unknown ha dit...

Bon dia , voldria al telefon, per comprar una trencadora d avellanes, gracies

Unknown ha dit...

Bon dia, m'interessaria saber el preu de les trencadores.
Gràcies.
rescobarsolsona@gmail.com

Fran ha dit...

Bones, encara les fabriqueu, hem podeu donar informació d'aquestes maquines? preus, rendiments...

Gracies,

fxaviermiramunt@gmail.com

j.cat ha dit...

Jo també hi estic interessat, com contacto amb vosaltres?

Victoria ha dit...

Estic interessada comprar aparell petit, no trobo número telefon